självömkan....

.... mår inget vidare just nu, har inte gjort det på länge.... Känns bara som att jag fuckar upp allt! När ska jag lära mig hur man ska hantera saker på rätt sätt? 26 år gammal, har ingen lägenhet, inga vidare framtidsplaner och klarar uppenbarligen inte av ett förhållande... har ju inte gjort det på mina 26 år hittills iaf... Jag vill också vara lycklig men det känns som att så fort jag är i närheten av att få känna lycka och äntligen lite sinnesfrid... så gör jag ngt som får allt att gå åt helvete! FAN! pallar inte mer nu....
Förlåt för detta upplyftande inlägg, behövde dock skriva av mig lite...
Och för alla er som har en lägenhet som ligger och skräpar någon stans är välkommna att höra av sig till mig, jag är i stort behov av en!

til next time...
peace out.... eller nåt....

Kommentarer
Postat av: a-k

kram

2009-05-11 @ 20:41:13
Postat av: Carro

Vet du gumman att jag tror tyvärr aldrig man får riktigt kläm på livet...men däremot förtjänar alla att vara lyckliga och det kommer även du bli. Det jobbiga är vägen dit. Skriv av dig, det brukar alltid hjälpa. Tycker om dig massa gumman, kram på dig

Postat av: Therese

Love u! Kram kram

2009-05-12 @ 13:14:00
Postat av: Ingela

Hej du livet är hårt menom du behöver an axel eller ett öra så är det bara att höra av sig. Kanske inte är den första du ringer men kan vara skönt att prata med någon annan. Kram Ingela

2009-05-23 @ 13:33:18
Postat av: Jennifer

Jag skickar dig en stor hjärtlig styrkekram, du förtjänar det bästa och även om livet känns nattsvart just nu ska du se att du kommer finna sinnesro och få ett lyckligt liv. Du är så fin Sandra, glöm inte det. Stor kram

2009-05-29 @ 07:27:04
URL: http://liljansvilja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback