hmmmm.. uppdatering...

Borde uppdatera men... hinner inte riktigt, ska iväg till jobbet snart för Mattias är sjuk så jag tar hans pass idag och då betyder det att jag blir ledig imorgon :) vilket passar alldeles utmärkt eftersom det är midsommar och allt :D'
Träffade en vän igår som jag inte träffat på väldigt länge, det va väldigt kul att ses igen. Saknar!
Saknar även en lägenhet.... Bor ju hos mamman för tillfället och det funkar väldigt bra hittills men jag kan inte tänka mig att dom är så nöjda om jag hänger kvar här i flera månader...
nej nu måste jag dra snart, ska hinna ner på stan en sväng också.
Til next time

peace out...


Kommentarer
Postat av: Lilla jag

Du hittar nog en lägenhet snart!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback