sova eller fixa...?

Sitter för tillfället hemma i soffan efter en sväng på stan där det inhandlats väldigt nödvändiga saker i miniatyr förpackningar. Ska nämligen åka till Valencia imorgon. Funderar nu på om jag ska ta tag i mitt liv och packa inför resan då jag kommer åka direkt efter jobbet (smidigt att jobba på skavsta ibland) eller om jag ska vila lite och antagligen bli alldeles för trött för att över huvud taget kunna göra ngt av det förstnämnda senare... men jag är så trött! Så om ni ser ngt pucko kl 03.50 imorgon förvirrad med sömn i ögonen som kommer dragandes på en resväska antagligen med hälften av packningen utanför, på väg till busstationen så är det med största sannorlikhet jag... Men skönt ska det bli att få komma iväg en helg och bara ta det lungt, men ett och annat glas cava kommer nog slinka ner... hehehe. Back in real life på söndag kväll för att sedan starta nästa vecka med två morgonpass.... got to love waking up at 03.30 in the morning....

til next time, peace out!

Kommentarer
Postat av: Kitty

Trelvlig resa!

Postat av: Lilla jag

Trist o jobba, men skönt med semester!

2008-06-13 @ 01:14:11
URL: http://irenev.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback