hmmm ut eller inte det är frågan....

Sitter hemma i soffan efter en arbetsdag... bara 1 dag kvar tills det är semester. Ska bli skönt att få vila lite....
kollar runt lite på internet och slötittar lite på tv... är lite uttråkad....
Vet inte om jag ska orka gå ut eller om jag ska vara hemma... Känns som att jag varit ute väldigt mkt på det senaste, men å andra sidan sitter jag hemma så funderar jag bara en massa och gör mig själv deppig....
Om jag går ut så kanske jag får se den jag vill iaf, även om det är i olika syften vi vistas på lokal... Villrådig...
saknar....

Men vad är väl en bal på slottet...
Börjar med en dusch så får vi se vart det leder....

til next time

peace out


Kommentarer
Postat av: Carro

Det va tomt utan dig ute igår ;)Men jag förstår verklligen att du blev hemma, jag va ju sugen på det me. Snart e det roadtrip!!!! :)

Postat av: Carrie

Upp med hakan raring. Jag har full tilltro till att det slutar lyckligt.

2008-07-21 @ 07:05:21
URL: http://littlemisscarrie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback