ett tag sen sist...

... har försökt intala mig själv att mitt nyårslöfte ska vara att skriva mer till mina vänner och omvärlden.
börjar känna att jag snart själv kommer bli bortglömd då jag för det mesta glömmer att skriva till er alla.
Detta kan låta lite bittert men det är den bistra sanningen.
Hade ett förvånansvärt lugnt nyår så jag lyckades ju iallafall inte att komma på några allt för dumma nyårslöften som jag i sinom tid kommer att bryta iallafall....
det är konstigt, för det mesta tycker jag att det är skönt att vara själv och få sitta och ta det lugnt utan att ngn stör eller pratar i mitt öra om jag bara vill sitta och stirra mig blind på tv'n men ibland känner jag mig fruktansvärt ensam. Gud detta blev ett lite väl "tyck synd om mig" inlägg, men kände att jag va tvungen att få det sagt.

puss och kram på er alla (ingen nämnd ingen glömd) ;)

Kommentarer
Postat av: linda

kram själv du blondi ;)

Postat av: Jennifer

:) Jag finns här och känner ungefär samma sak som dig! Vi får ta och ses snart, det var länge sen nu! Stor puss på dig mitt hjärta

2008-01-15 @ 09:28:10
URL: http://www.welma.blogg.se
Postat av: Sandra

Snart är du i Götet å umgås med mig och det är jätte bra!!! KRam kram

2008-01-18 @ 22:50:11
URL: http://xsandra.blogg.se
Postat av: C

Med tanke på hur vi alla ser dig som vän kommer du aldrig bli bortglömd Sandra.

2008-01-20 @ 11:50:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback