Tappert försök....

tänkte att jag skulle göra ett tappert försök att ändra mitt utseende på bloggen.... det gick så fruktansvärt åt helvete så nu fick jag ta en gammal tråkig förvald layout..... skoj....
funderar lite på om jag ska ta tag i mig själv och laga ngt att äta, men jag har inte riktigt energin till det. Det jag egentligen vill göra är att gå ner på stan dricka kaffe och snacka skit men då behöver man ju ha ngn att göra det med.... underlättar lite.

så vad ska man göra ikväll, ska man sitta som klistrad framför tv´n för att det är schlager eller ska man bojkotta det helt? har inte riktigt bestämt mig ännu....

vi får helt enkelt se vad som händer.
nu skriker min mage på mig att det är dags att äta ngt, bäst att lyda...

kram

Kommentarer
Postat av: Jennifer

du ska ju träffa mig ute förhoppningsvis! :) Varför ringde du inte mig, jag gick själv ner på stan för att göra entre på bolaget igen :D Puss på dig sötnos

2008-02-09 @ 15:49:40
Postat av: Lilla jag

Hoppas du får en trevlig hjärtisdag!

Postat av: Jennifer

stor puss till dig!

2008-02-14 @ 21:03:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback