vallarna..

Dagen började med att min tillfälliga sambo Sandra lagade frukost till oss, det bjöds på Kaffe, äggröra, fruktsoppa och vattenmelon. Det är trevligt med en sambo ibland ;)

Har sedan spenderat en aldeles underbar eftermiddag på vallarna med Carro och Mattias. Köpte med oss mackor och kaffe från Sandys sen bar det av neråt. Vi har legat och chillat hela dagen och haft många lite lätt konstiga och förvirrande diskussionsämnen på tal men roligt var det.

Nu ska jag lata mig en stund i soffan och sen kan det hända att jag hänger med Sandra hem till Mia där alla flickorna ska träffas.

kram på er alla.... til next time, peace out.

Kommentarer
Postat av: Carro

Kors i taket....you are back!!!!

Postat av: Sandra

Det måste ha varit min influens som har fått dig å börjat blogga igen ;)

2008-05-27 @ 21:42:51
URL: http://xsandra.blogg.se
Postat av: Cajsa

Jag vill också sola på vallarna igen snart...

2008-05-29 @ 17:32:50
URL: http://www.littlemisscarrie.blogg.se
Postat av: Carro

Ja det va riktigt mysigt. Trist att va på jobbet...men håll ut, imorgon e det fredag ;) Kram

2008-05-30 @ 00:36:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback