En rökt räka eller tre....

Har idag tagit det ganska lugnt efter gårdagens bravader på lotsen. Hade jätte kul på förfesten hemma hos Carro med Therese det spelades drickaspel.... bra skit om man vill bli dragen kan jag säga.... därefter lotsen men mkt skratt och dans på borden.... kvällen avslutades alldeles perfekt med lite vin och hemagjorda hamburgare hos Carro vid 3 snåret. Mmmm nattamat!

Vid 5 tiden på eftermiddagen idag bestämde Jag, Fredde, Sandra och Carro oss för att gå ner till rökeriet för lite mat. Det är som vanligt precis hur gott som helst med rökta räkor så en stor låda togs in som jag och Sandra delade på... kan säga att det tog inte lång tid innan de var slut.... Kan nästan jämföra takten av intagandet av räkor som en ganska stor inhalering.... Men rackarns i havet va gött det är! he he
Efter en eminent middag med trevligt sällskap gick vi bort till lotsen för att hälsa på Simon lite där inmundigades det lite kaffe en cigg eller två och lite allmänt skitsnack.

Efter mkt velande fram och tillbaka så bestämde jag och Fredde oss för att gå på bio, det blev Indiana Jones... Bra skit trotts att den spårade rätt så rejält i slutet men det är ju som sagt Indiana så man vet aldrig vad som väntas.

Sitter nu på golvet framför soffan och funderar starkt på att gå och lägga mig så jag är pigg och utvilad för morgondagens inventering på jobbet. Det ska bli så kul... verkligen.... riktigt skoj.... Men som vanligt jag är inte bitter, vilket även var ett ganska hett uttryck igår..... =)

til next time

peace out!


Kommentarer
Postat av: Andreas

Fan nu börjar det bli fart på bloggandet! Kul att se. Lycka till med inventeringen! Kram

Postat av: Carro

HAhaha...vem fan e bitter liksom ?!?!?

2008-06-30 @ 17:04:39
URL: http://carrostankar.blogg.se/
Postat av: cajsa

du kommer aldrig att tro det, men på senare tid börjar jag känna mig allt mindre bitter. Det måste vara ngt fel.. KRAM

2008-06-30 @ 19:28:12
URL: http://littlemisscarrie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback