Rockfest!!

På lördag är jag + en mängd andra människor bjudna på rockfest. Anledningen för detta galej att gå av stapeln är för att två av mina vänner Irene och Carro har fyllt år och kommer då ha en gemensam fest på lördag. Ska bli sjukt kul, jobbar dock kväll i helgen som kommer men sista flighten går kl 20 så förhoppningsvis kommer jag inte ifrån jobbet allt för sent.
Har spenderat dagen med att luncha med mr Carl-Fredric Westerberg, inte illa att få spendera lite tid med honom! Tess och Simon kom även och joinade oss på kumlan, trevligt trevligt! Efter en Sallad och lite kaffe gick jag och Fredde ut på stan för att försöka hitta ngt att ha på sig till festen. Det gick förvånansvärt bra faktiskt. Inhandlade ett linne som jag det första jag gjorde när jag kom hem klippte sönder... känns lite konstigt att inhandla nytt för att ha sönder men men vad gör man inte för ett sånt här tillfälle. Hittade även lite allmänt krimskrams att hänga på mig, tror att det kan bli en hit med stort H. Sen lite tuperat hår och svartsminkad som pricken över i´t som man brukar säga...
Ska iaf bli riktigt kul att gå på bjudfest! Det är inte allt för ofta det händer, alltså att man blir bjuden till fest (som inte är en förfest) och stannar på bestämd plats för detta event hela kvällen (då utan att gå ut på krogen).

Nej nu är det dags för mig att ta hand om lite tvätt innan det bär av nedåt hamnen för lite mat och eventuellt ett glas vin eller ngt... =)

Til next time

Peace out!


Kommentarer
Postat av: Cajsa

Det låter inte alls dumt det där med rockfest. miss grundsnygg kommer göra en fantastisk entré

2008-07-03 @ 07:56:19
Postat av: Carro

Fan va kul vi ska ha :) O fan va kul det va igår :)

Postat av: Carina

Jag tjuvläser också... :)

2008-07-06 @ 08:29:43
URL: http://cvm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback