hmm 118100....

Med risk för att vara en av dom som fastnar i 118100-träsket och frågar de mest orelevanta och konstiga frågorna... Vilket iofs passar mig och min umgängeskrets som handen i handsken... :) Men jag kände ett sug att fråga efter det att Carro frågat de allvetande vem hon var, det avgjorde det, jag var tvungen och det här fick jag:

Fråga: vem är Sandra Ericson?

Svar: 118100 tror att Sandra är en riktigt härlig tjej på 25 år som bor i Nyköping. Vi tror att Sandra gillar att umgås med sina vänner, kolla på film och läsa böcker. På helgerna tror vi att Sandra är drottningen på dansgolvet!

hmm dom där allvetande och allsmäktiga på 118100 har nog ganska stor koll... ;)
allt förutom det där med böcker (om inte baksidan på mjölkpaket räknas, de få gångerna det faktiskt finns mjök i kylen som inte tagit tillfälle i akt och vandrat ut ur kylen på eget bevåg) så stämmer det ganska fint... Och självklart tror jag inte att detta är ngt de har skrivit ihop för att det passar de flesta 25-åriga tjejer som heter Sandra Ericson och bor i Nyköping... HAHAHA

til next time

peace out...

förresten, nu är det semester!!! Ja jävlar i min låda vad skönt det ska bli!!


Kommentarer
Postat av: Carro

Visst e det skoj....jag e hooked. Satan i gatan kommer bli dyra mobilräkningar...kostar typ 12 kr frågan.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback