känns som att det är dags nu....

... för ett nytt inlägg, det va ju ett tag sen sist....

sitter i min (eller snarare Sandras soffa som hon lämnat kvar) och kollar på tv och bloggar lite samt laddar hem lite musik. multi tasking... nej förresten jag skulle aldrig ladda hem musik förresten, det är ju olagligt!

kom hem från jobbet för en timme sen, hade en bra dag på jobbet. Jobbade ett nytt pass idag 10-20 as skönt! jag behövde inte gå upp allt för tidigt och jag kunde för en gångs skull gå hem när jag slutade! dessutom jobbade jag som Bar Manager idag, inte helt fel! skoj att få leka lite i baren utan att behöva oroa sig allt för mycket om restaurangen och coffeeshopen!

i övrigt händer det inte så mycket i mitt liv för tillfället!

va ute och åt på Birgers med Tess och Jennifer i söndags, mycket trevligt och gott! det får vi göra om! vi ska ta nästa kväll redan imorgon. men då vankas det en vin fylla och lite brädspel!

för övrigt har jag kommit underfund med att Facebook är lite som en drog. jag lyckas alltid fastna där och kika runt och hitta nya saker i flera timmar, sen får jag bara lite skuldkänslor när jag upptäcker hur länge jag suttit framför datorn och varit osocial mot alla vänner... :(

men men nu ska jag hoppa in i en dusch, känner mig inte allt för mysig....
tack alla för en bra dag på jobbet, känndes som att jag var en av gänget igen! puss på er!

kram och god natt

Kommentarer
Postat av: Maria

Kul med uppdatering... :) Mycket trevlig dag på jobbet idag, tack tack! Ha det bra i helgen! Kram kram

2007-10-06 @ 00:07:20
Postat av: Sandra

Nice men andra pass!! Soffan skulle känna sig konstig om de inte är någon som sitter och surfar i den hela dagarna lång!!!

Postat av: Anna-Karin

Trevligt att se dig här igen... ;)Tack för en kanondag på jobbet. Allt flöt till 100% och det var skitkul!! Hoppas vinfyllen infinner sig och att du vinner! kramen

2007-10-06 @ 22:52:07
URL: http://aykay.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback