frisyrer

Ett väldigt ytligt inlägg:
sitter här i framför min dator, och försöker hitta nån snygg frisyr, jag behöver nämligen klippa mig men vet inte hur, jag funderar på att klippa av mig håret till en page liknande frisyr, men kan inte bestämma mig. Sist jag klippte av mig håret ångrade jag mig för att jag inte kunde sätta upp det sen, men jag är trött på mitt hår, så det kanske är värt det och som sagt det växer ju faktiskt ut igen. Har lite funderingar om jag ska slinga det lite också men jag ska nog bestämma mig för frisyr först. 

Är det nån som har ngt förslag?

Tycker om den här förutom att jag inte är asiatisk förstås...

image14

Kommentarer
Postat av: Irene

Tror du skulle passa i den, GO!

Postat av: Beyonce

Tror jag me!

2007-03-22 @ 23:03:44
Postat av: Richie

Jag e ju förvisso av asiatiskt ursprung... men jag tror ändå inte jag skulle passa i den frisyren. Kontentan av detta blir då alltså att du som är "icke-asiat" troligtvis passar alldeles utmärkt i den frippan =).

2007-03-23 @ 16:28:26
URL: http://richies.blogg.se
Postat av: Linda

Jag har klippt mig. Jag blev så inspererad när jag hade talat med så jag gick och impulsklippte mig. Kort blev det. till axlarna.

2007-03-24 @ 16:21:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback