lördag kväll utan alkohol

har haft en väldigt trevlig lördagskväll utan alkohol, det går faktiskt...
har varit hemma hos Andreas bror Linus och hans fru Malin.
Vi har ätit middag och spelat buzz, hann också med lite melodifestival, det var dock inte höjdpunkten av kvällen. Jag känner att hela grejen med melodifestival är förlegat.
vi eller ja Andreas och Linus fixade till en tre-rätters medans jag och Malin kollade på och lekte lite med Maja. Vi fick skagentoast til förätt och biff och potatisgratäng till varmrätt, avslutade med en vaniljpanacotta och hallon sedan ganska mycket godis, mätt som en plätt. skönt med en uppfriskande promenad hem från oppeby.
har nog tänkt mig att inte gå ut på krogen så mkt i framtiden (kan ju alltid försöka skära ner lite, det låter ju bra iaf) det blir alltid en massa bråk! inte för att jag brukar bli involverad men alla andra blir, alla ska alltid diskutera och lägga sig i allt hela tiden, dem som vill bråka kan väl få göra det och skämma ut sig, jag skiter i! igår hände nämligen det på birgers, vi hade en jätte trevlig kväll och helt plötsligt blir det bråk på dansgolvet, så extremt omoget och töntigt! det värsta är nog att sandra fick en smäll på köpet bara för att hon råkade stå för nära "dramat".
dessutom så har man mycket roligare på krogen om man inte går ut så ofta, det är ju alltid samma sak i den här stan! så nu har jag skrivit av mig lite agg om krogen och dess besökare.
ska även försöka blogga lite mer, men det händer inte så jätte mycket spännande i mitt liv för tillfället!

til next time

Kommentarer
Postat av: sälen

låter som ett sundt val, dessutom blir man ju plötsligt rik om man inte går ut å det är ju bra.

pöss å kram på sig

2007-02-25 @ 12:57:41
Postat av: Carro

Förstår vad du menar...

Postat av: Simon

Om man kollar på hennes bula så förstår man, jag vill jättegärna dras med i din revolution mot krogvärlden! vi kan ju ta igen det i sommar sen! =)

2007-03-01 @ 09:02:49
URL: http://sharkbay.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback