jaha då var det dags....

.... för att sova första natten i lägenheten. det känns lite konstigt men samtidigt bra. har ju lixom bara flyttat från ett välbekant hem till min mamma vilket också är ett välbekant hem och nu sitter jag här i Sandras lägenhet, och jag ska bo här... nog för att jag har spenderat en hel del tid i denna lilla lägenhet men då hade ju sandra alla sina saker här och det va hennes lägenhet. nu är den min med minimaliskt med saker, men men det ordnar sig nog med tiden. jag har iaf en säng, en matta, en tv, en fåtölj och sandras soffa. känns lite kalt men det ska det bli ändring på. vilken dag som helst nu....
är lite spänd över att sova första natten alldeles själv i en ny lägenhet!
tack andreas för att du hjälpte mig släpa tv'n och fåtöljen.
ha det bra allihopa. kram kram


Kommentarer
Postat av: Andreas

Inga problem jag hjälper gärna till!

Postat av: Lilla jag

Hoppas du sover gott!

2007-08-29 @ 23:02:09
URL: http://irenev.blogg.se
Postat av: jennifer

Hej vännen, lycka till med allt och jag hoppas att vi ses snart! :) kramar

2007-08-30 @ 07:13:12
Postat av: Cajsa

Nu är det alltså min tur att tjata på dig om inflyttningsfest! Detta kommer att bli jättebra Sandra. Ge det lite tid. Flera kramar från mig

2007-08-30 @ 20:04:04
URL: http://littlemisscarrie.blogg.se
Postat av: Sandra

Ta hand om henne, jag lovar de kommer att bli toppen för dig!!! Hon bits inte!!! ;)

2007-08-30 @ 22:06:11
URL: http://xsandra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback