nu pa langkawi

nu har vi forflyttat fran ostsidan av malaysia till vastsidan till en o som heter langkawi. mycket trevligt! och dessutom mycket battre vader. har forsokt att fila lite pa brannan och som alltid ar man ju lika duktig pa att anvanda sollotion sa just nu ar jag mer rod an brun! men hoppas ivrigt pa att denna grisskara kulort ska overga i en mer brun ton vilken minut som helst! har varit pa underworld idag ett undervattens akvarium skulle man kunna saga mycket trevligt! manga fiskar och en och en annan haj! har fixat lite bilder ocksa men dom ligger pa andreas sida sa for er som inte vet finns det en lank ni kan trycka pa som tar er till andreas sida, ganska langt ner till hoger. kanndes lite onodigt att lagga upp bilderna tva ganger.

hoppas ni har det bra dar hemma i svedala!

och alexander far garna sova hos mig men vet inte riktigt om jag skulle palla 3 veckor med den lilla busen!
pussa julia och alexander fran mig!

Kommentarer
Postat av: Simon

Skönt att ni blir vackert bruna också! *avis*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback