antligen i malaysia

ja sa nu va vi har. na far ha lite fantasi nar ni laser detta, som sagt alla bokstaver finns inte.
det dar som jag skrev om att sitta i malaysia och svettas ar sant!!
skulle ju nu kunna forklara or er alla om varfor jag inte har bloggat sen vi kom hit, men helt arligt talat finns det ingen bra forklaring, det anda jag kan saga ar att latheten slog in direkt da semestern tog vid!
nu sitter vi pa perhentian island pa ostkusten, det ar inte allt for bra vader sa vi tankte efter 3 natter har dra oss vidare till vastkusten dar det ar i princip garanterad sol!
men varmt ar det. har varit ute och paddlat kanot idag kommer nog alldeles sakert ha traningsverk, men det vorke konstigt om jag fick det da min kropp i ovrigt at valdigt atletisk!
skriver mer senare och forhoppningsvis kanske vi kan ladda upp lite bilder da med!

ha det bra allihopa!
nu ska jag ga och lata mig pa stranden! kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tjena!
Hoppas allt är bra och att ni slappar så mycket ni kan. Här är allt som vanligt. Julia leker med dockor och vill att även Alexander ska va tjej och klär honom i rosa. Suck tänker vi, men med eftertanke en man kan ju bära rosa eller hur det nu var *ler* Julia sa vid middagen att hon minsann skulle sova hos farmor i tre dagar nästa gång, Sassa var inte sen med att kontra att han skulle sova i tre veckor hos faster. så säg till nästa gång du har semester för då vill djurgårdshuliganen komma. (men tre veckor skulle inte mamma klara)
Som vi sa allt är som vanligt. Lägger barnen på kvällen och lugnar oss med ett glas rötjut.

Puss och kram Stefan och Agneta.

2006-10-06 @ 22:14:13
Postat av: Simon

åhhh, skönt att ni har det bra!
Antar att Athlet Andreas simmade bredvid när du paddlade =)

kram från kalla Stockholm


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback