en underbar lördag!

dagen började med att jag gick på stan med Andreas, men sen åkte han iväg för att sova i vindskydd med sina gamla vänner! kallt men men, jag tror att det är ngt slags mandomsprov ... :-)
själv blev jag och Jenny bjudna hem till Jennys pappa Bengt på middag, det blev fisk i ugn, mycket gott. Det bästa är ju att jag slapp laga mat. Sen gick vi hem till mig, Frida, Anna, Elin och Karin tittade för bi, det blev en lugn och stillsam kväll med en massa tjejsnack och på nattkvisten vid halv 12 eller ngt. blev det pizza för mig, Jenny, Frida och Karin mycket trevligt! Ganska skönt att få vara hemma själv ibland, att bara umgås med sina vänner och ta det lugnt! hoppas ni hade kul också hjärtat, själv kännde jag att det här med skogsmulle inte är min grej! :-)

hoppas ni alla hade en bra lördagskväll!!

til next time

Kommentarer
Postat av: Kitty

Det måste ha varit sjukt kallt att sova ute! Burre!

Postat av: Sandra

Ja en annan gick o la sig vid sju tiden så lördan blev väldigt lugn för min del!!! Roligt att träffa tjejerna!

2007-03-25 @ 18:49:23
URL: http://xsandra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback