födelsedag

så nu har man blivit ett år äldre... inne på det 24:e året nu.
känns inte riktigt som att man blir äldre men men.
har haft en riktigt bra födelsedag!
bjöd familj på lite italiensk buffé och egenhändigt bakad cheesecake till efterrätt.
mycket lyckat, är väldigt nöjd över att jag faktiskt lyckades baka helt själv och det blev faktiskt ätligt med!
så nu har alla familjemedlemmar gått hem och disken är redan omhändertagen, skönt!
fick lite bra saker bla. en ny hårfön med tanke på att min gamla bara blåste kalluft....
en väldigt fin matta att ha i vardagsrummet och lite kläder och pengar. ganska behövligt så här när lönen redan har på något mirakulöst sätt tagit slut.... förstår inte... :-)
så nu sitter jag och Andreas och avnjuter en liten gimlet i soffan.
väldigt skönt avslut på dagen!

kram kram

Kommentarer
Postat av: Linda

GRATTIS!!!!!! hoppas du får allt du önskar dig!!!Kram

2007-04-17 @ 23:07:42
Postat av: Simon

Grattiskramar, sorry att jag ringde från skyddat nummer....

Postat av: sälen

grattis!

konstigt, jag ligger fortfarande ett år före... hahaha

2007-04-19 @ 02:32:24
Postat av: Ingela

grattis i efterskott..

2007-04-19 @ 11:33:52
Postat av: Jennifer

Grattis i efterskott gumman! Hoppas du mår bra Kram Jennifer

2007-04-19 @ 19:30:59
URL: http://www.welma.blogg.se
Postat av: Irene

GRATTIS!!!!

2007-04-20 @ 07:31:49
Postat av: Linda

Ville bara påpeka att jag gratta dig först! :)

2007-04-21 @ 14:55:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback