ja ha nu ska man försöka sig på detta då

har nu med simons hjälp fått hjälp att fixa mig en blogg, har med mina egna flinka fingrar (och internet med alla dess hex-koder och självklart så har ju Andreas funnits med i bakgrunden , han är ju trots allt lite bättre på det här med datorer...) fixat iordning sidan så den har blivit lite gamalt hederligt retro 70-tal. inte helt illa tycker jag. tänkte att jag skulle passa på att skriva lite medans man har alla bokstäver på tangentbordet, för om inte länge bär det av till malaysia, där de pratar ett konstigt språk som inte innefattar å ä eller ö. skriver mer snart men då sittandes ngn stans i malaysia och svettas.....
until next time...

Kommentarer
Postat av: Simon

Shit va skön sidan blev!! du har stajl tjejen!!!

Postat av: tezz

det där mmset va inte snällt :(

2006-10-04 @ 23:35:23
Postat av: simon

kom hem nu!

2006-10-05 @ 07:52:23
Postat av: Linda

fan vad kul att du bloggar... hoppas ni har en trevlig semester

2006-10-05 @ 23:31:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback