det forsvann

kan ju klaga lite som alla andra att nar jag skrivit ett hyfsat langt inlagg sa fosvann allt men jag vet inte vem jag ska skylla pa sjalva bloggen eller det faktum att vi faktiskt sitter pa en o i malaysia som kanske inte har den basta eller sakraste uppkopplingen!

igar va vi i kuha (den storsta staden har pa on) och tankte att den staden kanske har ngt roligt att erbjuda oss eftersom vadret inte ar det basta, men da trodde vi for mkt kan jag saga! vi var dar i 2,5 timmar och det anda vi lyckades astakomma var att inhandla 2 skarp till andreas nagra blasor pa mina fotter och att vi sag ut som 2 drankta katter for att himmlen bestammde sig for att oppna sig nar vi ar ute och vandrar omkring!
iaf. nu har det varit lite gramulet och regnigt har i tva dagar sa vi funderar pa att rora oss vidare nerat, kanske till singapore. tror att det ar battre vader dar!
vi far se,

och tezzan jag lovar att jag ska forsoka sprida sa mycket positiv energi omkring mig nar jag kommer hem som mojligt!
nu ar det bara 10 dagar kvar! hjalp! snart tillbaka till den gamla vanliga vardagen, gra, trist, snoslask! men det positiva med att komma hem ar att fa traffa alla vanner och familj igen, saknar er!

skriver mer en annan dag (nar det hant ngt mer spannande) 
ha det bra kram sandra

Kommentarer
Postat av: Andreas

Det finns mer bilder pa min sida igen, for den som ar itresserad.

Postat av: tezz

guud vad jag längtar inte bara efter den possetiva energin utan efter er oxå!! puss

2006-10-14 @ 19:22:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback