lite uppdatering är nog på sin plats....

har mest kännt på sista tiden att jag inte har så mycket intressant att skriva om men men jag får väl göra ett försök....
idag är enda dagen innan jul som jag är ledig därför ska jag bege mig ut att handla alla julklappar, vissa kanske tycker att jag är ute i sista stund men jag är dessvärre inte speciellt ekonomisk därför har det blivit så att jag va tvungen att vänta på lönen innan jag kan shoppa klart....
i övrigt har det inte hänt så mycket, förutom att jag regerade på singstar i lördags, vi hade en trevlig hemmakväll med lite kompisar och alkohol.... jag kan säga det att jag är undefeated på singstar, det är faktiskt sant!!! =)
nu ska jag ut och shoppa
ha det bra kram kram

Kommentarer
Postat av: simon

Jag har anmält dig till IDOL 2007! god jul =)

Postat av: Beyonce

Vänta tills jag är med och sjunger...

2006-12-25 @ 21:04:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback