jaha då va julen över igen....

snart iallafall, spenderade julafton på jobbet och sen hos andreas föräldrar, ska iväg och fira jul hos pappa ikväll och imorn blir det mamma, allt hade vart så mycket enklare om alla bara kunde fira jul tillsammans.... me det kommer aldrig att ske så vi får väl stå ut med att åka runt över allt.... går bra det med. nu har vi precis satt ihop andreas hemmabio system som han fick av mig, låter mycket och bra!
sjaälv fick jag ett par skinnvantar av andreas mycket bra, önskade mig såna! bland julklapparna kan man även hitta en juicecentrifug (typ en juicepress som slungar ut saften ur hela frukter, asbra! och nyttigt!), en blender (sommardrinkar!), lite pengar, jättefina glas!, en jätte fin tröja som jag fick av andreas föräldrar, ett spel mm. har ju som sagt inte firat klart ännu.

skriver mer efter resterande firade julkvällar
kram

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Gott Nytt år Hjärtat!

2006-12-30 @ 09:45:36
Postat av: simon

goooo juuuuuul /bad santa

Postat av: Sofia

God fortsättning =)

2007-01-05 @ 23:43:36
URL: http://soffys.blogg.se
Postat av: Beyonce

Dålig uppdatering på denna sida!

2007-01-09 @ 22:21:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback